Digitale arbeidsordre i D365

SkyWorker er en løsning for å distribuere arbeidsordre til mobile enheter. Den er integrert med Dynamics 365 Project Operations, som er en del av Dynamics 365 Customer Engagement. Aboveit deler erfaringer fra utviklingen med deg.

– Det er fortsatt mange som benytter ulike grader av manuelle rutiner ute i feltet. Vi har utviklet SkyWorker for å optimalisere virksomheter med tunge, tradisjonelle, manuelle rutiner og hjelpe de å bli mer effektive ved hjelp av moderne teknologi, forklarer Matias Mjåvatn, Manager Business Apps hos Aboveit.

Han kommer til DynUG fagdagen om Dynamics 365 Customer Engagement 8. desember for å dele sine erfaringer med hvordan appen ble utviklet, fortelle litt om teknologien bak og vise hvordan SkyWorker fungerer i praksis.

– For oss har det viktigste vært å gjøre feltarbeidere mer effektive, med fokus på en god brukeropplevelse og et enkelt brukergrensesnitt. Det har vi gjort blant annet ved hjelp av åpne API-er, moderne sky-arkitektur og en multi-tenant SaaS-tjeneste med automatiske oppdateringer.

Appen mottar oppgaver en prosjektleder planlegger i Dynamics 365 Project Operations og distribuerer dem til feltarbeidere på deres smarttelefoner eller andre enheter.

– SkyWorker er basert på markedsledende skyteknologi og kan enkelt tilpasses ulike behov og integreres med ulike systemer og applikasjoner. Brukergrensesnittet er enkelt og intuitivt, og vi gleder oss til å vise en demo av appen og hvordan den fungerer i samspill med Dynamics 365, forklarer Mjåvatn.

Er du nysgjerrig bør du sette av en halvtime 8. desember. Arrangementet er gratis men krever påmelding. Du finner komplett agenda her.