Kristiania deler erfaringer

Kristiania implementerer Dynamics Customer Engagement og vil under DynUG vårkonferanse dele sine erfaringer rundt prosjektorganisering og involvering av organisasjonen. I tillegg vil representanter fra salgsavdelingen snakke om sin løsning, inkludert omnichannel.

Kristiania har over 18 000 studenter og 800 ansatte som leverer et bredt utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett – fra fagskole opp til master og doktorgradstudier. Det stiller store krav til gode løsninger. De har deltatt på DynUG-konferansen flere ganger og nå tok Kristiania utfordringen om å dele egne erfaringer med andre brukere.

Våren 2021 startet Kristiania reisen med å få på plass et CRM-system for deler av organisasjonen. Prosjektleder Hanne Garm og Produkteier Marit Handberg vil dele erfaringer gjort på veien fra behovskartlegging, valg av samarbeidspartner, prosjektorganisering, involvering av ansatte til implementering og utrulling av systemet.

– Vi har gått fra å ha ingen CRM-løsning til å ta i bruk Dynamics Customer Engagement på ganske kort tid, og deler gjerne erfaringene vi har plukket med oss underveis, fra planlegging til produksjon og drift. I tillegg kommer Alexander Hansen og Ask Eirik Thorvaldsen for å presentere Omnichannel-løsningen til rekrutteringsteamet vårt. De vil blant annet demonstrere saksbehandling, chatbot, teams-telefoni og veilederbooking. I tillegg viser de hvordan vi har startet oppbyggingen av kunnskapsbasen som et oppslagsverk for studentambassadørene, forklarer Garm.

Disse to sesjonene og mye mer ser du under DynUG vårkonferanse i Oslo onsdag 31. mai. Les mer og meld deg på her.